dinsdag 15 januari 2013

Feest 6


                          Kerstmis (25, 26 december)
 
                    Het is het oudste trucje in het boek
 
                   'Mag ik u, mijne heren, inviteren
                    Voor een bijzonder enig kraambezoek?
                    Het kind is schoon, gewikkeld in een doek
                    Ontdaan van alle slijm en moederkoek
                    Een schatje, kan ik u wel informeren
                    U kunt het met gemak lokaliseren
                    Het is vlakbij en practisch om de hoek'
 
                    Het is het oudste trucje in het boek 
 
                   'Shit Mosje, ik moet hyperventileren
                    Vergeef me dat ik zeer hartgrondig vloek
                    Hij is hem met de schaapskudde gaan smeren
                    Die vuile rotzak met zijn glitterbroek
                    Je zou zo'n vent toch serieus bezeren!' 
 
                    Het is het oudste trucje in het boek

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten