maandag 4 maart 2013

Dubbele moraal 21


Exclusief
 
'Dit heb Ik van Mijn vader doorgekregen
Dat ik Zijn boodschap slechts voor u vertolk
Een mening die voor u heel zwaar moet wegen
Want vreemdelingen, daar is Hij op tegen
Die haat Hij en onthoudt hen strikt Zijn zegen
Hij redt alleen Zijn uitverkoren volk'
 
Matth. 10:5-9: 'Deze twaalf zond Jezus uit en gaf ze de volgende instructies: 'Sla niet de weg naar heidenen in en bezoek geen Samaritaanse stad. Ga liever op zoek naar de verloren schapen van het volk van Israël. Ga op weg en verkondig: "Het koninkrijk van de hemel is nabij." Genees zieken, wek doden op, maak mensen die aan huidvraat lijden rein en drijf demonen uit.'

Iedereen is welkom!

'Ik heb het na lang denken doorgekregen
Dus school je allemaal maar om tot tolk
Vertrek op Rome's welgebaande wegen
Dan kom je heel wat buitenlanders tegen
Breng die mijn boodschap maar tot heil en zegen
Van alle landen en van ieder volk'
 

Marc. 16: 15,19: 'En hij zei tegen hen: 'Trek heel de wereld rond en maak aan ieder schepsel het goede nieuws bekend. Wie gelooft en gedoopt is zal worden gered, maar wie niet gelooft zal worden veroordeeld. Degenen die tot geloof zijn gekomen, zullen herkenbaar zijn aan de volgende tekenen: in mijn naam zullen ze demonen uitdrijven, ze zullen spreken in onbekende talen, met hun handen zullen ze slangen oppakken en als ze een dodelijk gif drinken zal hun dat niet deren, en ze zullen zieken weer gezond maken door ze de handen op te leggen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten